Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Anıl Yetişkin DEM’leniyor..

Aydın Büyükşehir Belediyesi Başkanı Özlem Çerçioğlu’nun kentin en işlek noktası

Aydın Büyükşehir Belediyesi Başkanı Özlem Çerçioğlu’nun kentin en işlek noktası olan Turistik Park’ta çay fiyatını 1 TL olarak açıklamasının ardından, Efeler Belediye Başkanı Anıl Yetişkin Mayıs ayı Meclis Toplantısı’nda bu hizmete “Kamu zararı” çıkışında bulunmuştu.

PARALEL AYBA KURACAĞINI İHBAR AYDIN İFŞA ETMİŞTİ!
Daha önce de şehirde tanınmadığı için Büyükşehir Belediyesinin AYBA projesinin kopyasını yapacağını aylar öncesinden duyurduğumuz Yetişkin’in, bir süre sonra EFESYA hizmetini kurarak paylaşması dikkatlerden kaçmamıştı.
YETİŞKİN YİNE ÇELİŞKİYE DÜŞTÜ: KAMU ZARARI İTİRAZI YAPTI, SÖYLEMİ EYLEMİYLE TUTMADI!
Her zaman ki gibi Büyükşehir Belediyesi projelerini örnek alan ve taklit peşinde koşması nedeniyle eleştirilerin odağında olan Başkan Yetişkin, Turistik Park’ta “Kamu zararı oluşmuş olabilir” çıkışının ardından, parkın bir köşesine belediyeye ait minibüsü getirip ücretsiz çay dağıtımına başlamıştı.

TEPKİLERİN ARDINDAN “ÇAYI KENDİM ÖDÜYORUM” DEDİ
Kamu zararı çıkışının ardından, belediyenin hizmettinde kullanılması gereken personelleri minibüse alarak, hizmet aracını belli bir noktaya kilitleyip, üstüne elektrik harcatan Başkan Yetişkin, gelen tepkiler üzerine “Çayı kendi cebimden alıyorum” diyerek bir skandala daha imza atmıştı.

“ANIL BAŞKAN DEM’LENİYOR”
Söylemi ve eylemi birbirini tutmayan Başkan Anıl Yetişkin’i, tüm bu yaşananların üstüne DEM Parti heyetinin ziyaret etmesi, konu hakkında yeni esprilere neden oldu.
Vatandaşlar arasında bu konu “Çayı bedava yapıp cebinden karşılayan Anıl Başkan DEM’leniyor” gülüşmelerine neden oldu.

Çay tartışması sürerken ziyarete ilişkin Başkan Yetişkin sosyal medya üzerinden şu açıklamada bulundu:
“DEM Parti Aydın İl Eş Başkanı Sn. Hüsnü Taş ve yönetim kurulu üyelerini belediyemizde ağırladık.
Nazik ziyaretlerinden dolayı kendilerine teşekkür ediyorum”.