Söke’de düzenlenen jübile maçı, hem Türk futboluna veda eden Anıl Taşdemir hem de Duchenne Musküler Distrofi (DMD) hastası Mert Özkaya için unutulmaz anlara sahne oldu.
Futbolculuk kariyerine nokta koyan Anıl Taşdemir için organize edilen özel karşılaşmada en dikkat çeken detay ise Söke Belediye Başkanı Dr. Mustafa İberya Arıkan’ın maçta orta hakem olarak düdük çalması oldu. Etkinlik, spor camiasını Söke’de buluştururken aynı zamanda tamamen sosyal sorumluluk amacı taşıdı.
Jübile maçından elde edilen tüm gelirlerin, DMD hastası Mert Özkaya’nın tedavisine aktarılacağı belirtilirken, tribünlerde duygu dolu anlar yaşandı. Maç sonunda Anıl Taşdemir sahayı arkadaşlarının omuzlarında terk ederken, Başkan Arıkan tarafından çiçek ve plaket takdim edildi.
Organizasyon, hem bir futbol vedasına hem de bir çocuğun yaşam mücadelesine destek olma yönüyle büyük takdir topladı.

