Kurban Bayramı öncesi köprü ve otoyollarda ücretsiz geçiş kararı alınsa da Aydınlı sürücülerin önemli bir detaya dikkat etmesi gerektiği konusunda uyarı yapıldı. Resmi Gazete’de yayımlanan karara göre sadece Karayolları Genel Müdürlüğü’ne (KGM) bağlı otoyollar ücretsiz olacak. Yap-işlet-devret modeliyle işletilen yollar ise ücretli kalmaya devam edecek.
AYDIN-DENİZLİ KAPSAM DIŞI!
Bu kapsamda Aydınlıların yoğun olarak kullandığı Aydın-Denizli Otoyolu da ücretsiz geçiş uygulamasına dahil edilmedi. Bayram boyunca otoyolu kullanacak sürücüler ücret ödemeyi sürdürecek.
AYDIN-İZMİR’DE ÜCRETE DAHİL!
Bayramdaki ücretsiz geçiş kararına rağmen bu güzergâhta ücret alınmaya devam edecek. Çünkü İzmir-Aydın hattı ücretli otoyol statüsünde yer alıyor.
Ücretsiz geçiş uygulanacak güzergahlar arasında 15 Temmuz Şehitler Köprüsü ve Fatih Sultan Mehmet Köprüsü yer alırken, özel işletme kapsamındaki otoyol ve köprülerde ücret alınmaya devam edilecek.
Özellikle bayram tatili için Denizli, İzmir ve iç kesimlere seyahat planlayan Aydınlı sürücülerin ücret tarifelerini dikkate alarak yola çıkmaları gerektiği belirtildi.

