Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Aydın’ın Gururu: Şükriye Ezgi Akyol Milli Takımda!

Aydınlı genç tenisçi Şükriye Ezgi Akyol, Milli Takım’a seçilerek hem

Aydınlı genç tenisçi Şükriye Ezgi Akyol, Milli Takım’a seçilerek hem ailesine hem de memleketine büyük gurur yaşattı. Sosyal medya hesabından yaptığı duygusal paylaşımda yıllardır verdiği emeğin karşılığını aldığını belirten Akyol, çocukluk hayalini gerçekleştirdiğini söyledi.

Milli formayı giyecek olmanın tarifsiz bir duygu olduğunu ifade eden genç sporcu, paylaşımında şu sözlere yer verdi:

“Bugün, 8 yaşındaki küçük Ezgi’nin hayalini yaşadığı gündeyim. Sabahın erken saatlerinde yapılan antrenmanlar, kimsenin görmediği emekler, dökülen gözyaşları, yaşanan stres, korkular ve vazgeçmek üzere olduğum anlar… Hepsi bugün anlam kazandı.”

Aydın’dan çıkan ilk milli tenisçi olmanın kendisi için çok özel bir anlam taşıdığını vurgulayan Akyol, “Ülkemi temsil edecek olmanın gururunu yaşamak tarif edilemez bir his” dedi.

Başarısında antrenörü Engin hocasının büyük emeği olduğunu dile getiren genç sporcu, şu ifadeleri kullandı:

“Bana sadece tenisi öğretmedi; kendime inanmayı, düştüğümde tekrar ayağa kalkmayı ve ne olursa olsun savaşmayı öğretti.”

Ailesine de teşekkür eden Akyol, yıllar boyunca her adımında yanında olduklarını belirterek, “Bugün bu gururu yaşıyorsam bunda sizin emeğinizin payı çok büyük” sözleriyle duygularını paylaştı.

Şükriye Ezgi Akyol’un milli takıma seçilmesi Aydın spor camiasında da sevinçle karşılandı. Genç tenisçinin başarısı, kentteki sporcular için de ilham kaynağı oldu.