Aydın Valisi Dr. Osman Varol, Kurban Bayramı öncesinde artan trafik yoğunluğu kapsamında tatil beldelerine giden güzergâh üzerinde bulunan Germencik Otoyol Uygulama Noktası’nda jandarma ekiplerini ziyaret etti.
Dr. Osman Varol, sahada görev yapan ekiplerden yürütülen çalışmalar hakkında bilgi aldı ve denetim faaliyetlerine de katıldı. Vatandaşların bayram süresince güvenli ve huzurlu bir şekilde seyahat edebilmesi için yapılan uygulamaların önemine dikkat çeken Vali Varol, görevli personele özverili çalışmalarından dolayı teşekkür ederek başarılar diledi.
Ziyaret sırasında sürücülere de önemli uyarılarda bulunan Vali Varol, özellikle emniyet kemeri kullanımının hayati önem taşıdığını vurguladı ve trafik kurallarına eksiksiz şekilde uyulması gerektiğini hatırlattı.
Bayram tatili dolayısıyla yollarda yaşanabilecek yoğunluğa karşı tüm ekiplerin teyakkuz halinde olduğunu belirten Vali Varol, vatandaşların Kurban Bayramı’nı da kutladı.

