Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, Ankara’daki temasları kapsamında Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ile bir araya geldi. Görüşmede Çerçioğlu’nun, Aydın için hazırlanan yeni projeleri kara kaplı defterle Cumhurbaşkanı Erdoğan’a sunduğu öğrenildi.
Aynı şekilde geçtiğimiz aralık ayında da Erdoğan’a bir kara kaplı defter daha verilmişti.
AYDIN’A YENİ YATIRIMLAR MASADA
Görüşmede Aydın’da hayata geçirilmesi planlanan projeler ve yatırımların ele alındığı belirtilirken, Çerçioğlu’nun ilgili bakanlıklar ve üst düzey bürokratlarla da temaslarda bulunduğu aktarıldı.
Çerçioğlu görüşmenin ardından yaptığı açıklamada, “Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan’a Aydınımız için hazırladığımız yeni projelerimizi sunduk. Kentimiz için gece gündüz çalışmaya, Aydınımızın geleceğini inşa edecek yatırımlar ve hizmetler üretmeye devam edeceğiz” ifadelerini kullandı.

