Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Aydın’ı Gururla Temsil Ettiler: Son an’a kadar mücadele verdiler!

Aydın’ı başarıyla temsil eden Söke Gençlerbirliği, ilk kez katıldığı organizasyonda

Aydın’ı başarıyla temsil eden Söke Gençlerbirliği, ilk kez katıldığı organizasyonda gösterdiği performansla büyük alkış topladı. Turnuvanın güçlü ekiplerinden, 2019 Türkiye Şampiyonu olan ve Türkiye’nin en iyi 10 amatör kulübü arasında gösterilen Çubuklu Spor Kulübü’ne uzatma dakikalarında 2-1 mağlup olan temsilcimiz, mücadele ruhuyla gönülleri kazandı.

Karşılaşma boyunca sahada büyük bir direnç ortaya koyan takım, son ana kadar pes etmeyen oyun anlayışıyla dikkat çekti. Normal sürede rakibine kolay teslim olmayan temsilcimiz, uzatmalarda gelen golle turnuvaya veda etti.

Ancak alınan sonuçtan çok ortaya konulan mücadele konuşuldu. İlk kez katıldıkları turnuvada son 20 takım arasına kalmayı başaran ekip, Aydın spor camiasına büyük gurur yaşattı.

Teknik heyet ve sporcuların maç sonunda yaşadığı duygusal anlar ise tribünlerden alkış aldı. Takımın ortaya koyduğu inanç, mücadele ve takım ruhu, “Aydın’ın gururu oldular” yorumlarını beraberinde getirdi.

Sporculara destek veren taraftarlar da maç sonunda takımı ayakta alkışlayarak moral verdi. Kenti başarıyla temsil eden ekip için sosyal medyada çok sayıda tebrik mesajı paylaşıldı.